«Доброго
ранку, носику; доброго ранку, щічки; доброго ранку, вушка;
доброго ранку, шийко; доброго ранку, плечики» і так далі
— торкаємося різних частин
тіла, промовляючи їхні назви (можливо,
цілуючи). Так треба пройтися по всьому тілу.
«Ліпка». Розминаємо тіло, як тісто чи пластилін.
«Коржик».
Спочатку треба «насипати борошна» — пройтися легкими рухами
рук по всьому тілу, потім «наливаємо води» — гладимо все
тіло, «ліпимо тісто», а потім «робимо коржик». Дитина тим часом
сидить, обійнявши себе руками, а ми її обіймаємо ззаду. Розкриваємо руки —
коржик випікся.
«Поцілунки». Квадратний, трикутний, овальний — цілувати лобик чи
щічку так, щоб послідовність поцілунків утворила різні форми.
«Люлечка».
Сісти за дитиною, обіймаючи її, і погойдатися.
«Обійманці». Діємо за принципом «обійми мене, сильніше, ніж я
тебе».
«Кенгуру».
Дитина сідає животик до животика і міцно вас обіймає.
«Килимок». Простукати все своє тіло, мов килимок.
Торкатися
одне одного «різними
доторками» — як зайчик, як змія, як лисиця
хвостиком.
«Сніговик». «Ліпимо» із тіла дитини сніговика. Просимо напружити
всі м’язи, наче він змерз. А потім «гріємо як сонечко», і
сніговик тане (дитина розслабляється).
Малювати на животику, спині різні букви чи прості фігури, а дитина має вгадати,
що було намальовано.
Робимо масаж: «Рейки, рейки, шпали, шпали... Їхав поїзд із
Полтави. Ось віконце відчинилось — горошинки покотились. Йшли курчата,
ціпу-ціпу, дзьобали собі на втіху. А за ними гусенята теж
пощипують завзято. Далі йшла сім’я слонів, тупали, аж гай шумів.
От директор-молодець стіл поставив і стілець та друкує на машинці лист
малесенькій дитинці: «Люба доню! Рідна пташко! Висилаю
жовту чашку. В неї сонячні бочки і на денці — крапочки»
(переспів Мирослави Кім).
Немає коментарів:
Дописати коментар